~ Blijdorp

Afgelopen maandag ben ik met mijn lieve ouders een dag naar Blijdorp geweest in Rotterdam. Ik woon aardig dichtbij Rotterdam dus we kunnen daar met gemak heengaan! :-)

Om 11:00 waren we in Blijdorp en we hebben heel het park doorgelopen. Het was erg gezellig en we hadden prachtig weer :-)

Ik heb een aantal foto’s gemaakt die ik met jullie wil delen:


Dit zijn de 3 foto’s die ik wilde delen met jullie! Van de prairiehondjes. Ik vind dat zulke geweldige dieren. In Blijdorp kan je tussen de prairiehondjes rondlopen, geweldig is dat. Je kan ze aaien en makkelijk foto’s van dichtbij maken. Geweldig!

Zijn jullie wel eens in blijdorp geweest?

Geef een reactie

