~ Picture: Beautygloss party!

Vandaag wil ik met jullie een aantal foto’s van de beautygloss party delen die op de facebook page stonden van de beautygloss party :-) Erg leuk!

Bij de rimmel stand waar mijn lippen werden gedaan.


Terwijl de visagiste aan het uitleggen was. Over deze foto ben ik het meest te spreken!! :-)


Vooraan samen met Milou en Caro! :-)


Op het podium, het eindresultaat bekijken…

Tags: , , , , ,

9 responses to “~ Picture: Beautygloss party!”

  1. Louna Beauty says :

    Ahhhh Super leuk!!!!!! :)

  2. Caro says :

    Was gezellig!! :)

  3. Beauty Koning says :

    hey die foto’s zag ik voorbij komen! Ik vond ze echt leuk, de look is ook mooi geworden. :)

  4. Lauradenkt says :

    Leuk dat je er naar toe bent geweest! :)

  5. Beauty Treasures says :

    Lijkt me echt leuk om zo’n event/party bij te wonen :D

  6. Daphne says :

    Ziet er gezellig uit!

Geef een reactie

