FOTD: Red lips


Vandaag een classy look, druk op ‘verder lezen’ om mijn FOTD te bekijken.

Vandaag voor het eerst een FOTD! :-) Dit keer had ik wat meer makeup opgedaan. Normaal heb ik er geen tijd voor of geen zin in op een normale doordeweekse dag. Ik gebruik normaal standaard eyeliner en mascara, en that’s it. Soms gebruik ik ook een nude lipstick of lipgloss, maar vandaag gebruikte ik meer. Verwacht geen uitgebreide ooglook, want ik heb natuurlijk rode lippen. En ik vind dat bij rode lippen een nude ooglook hoort, het liefste alleen eyeliner voor een classy effect.

Gebruikt:
Catrice allround concealer.
Rimmel London stay matte pressed powder – 005 silky beige.
L’oreal Paris true match blush – True rose 115
Gosh long lasting eye liner pen – 008 carbon black.
Rimmel London Volume Accelerator mascara – 001 black.
MAC Lip Erase
Rimmel London lipstick lasting finish by Kate Moss  – 10.

Mijn favoriete lipstick van het moment is de lipstick van Rimmel London, lasting finish by Kate Moss in de kleur 10. Ik gebruik hem echt heel vaak en hij is uitgezocht door een visagiste van Rimmel omdat ik bang was dat rood mij niet zou staan. Je hebt immers verschillende kleuren rood, rood met een roze ondertoon en rood-rood. De visagiste raadde mij de kleur 10 aan en ik ben er erg blij mee! De lipstick kost €9,50 en is momenteel te koop voor €7,50 bij het kruidvat (!!) en ik vind dit wel een aanrader :-)

Geen uitgebreide FOTD, ik heb slechts één foto van de look (en nog een halve ook!) maar ik hoop toch dat het voldoende is. Volgende keer zal ik eens een ooglook doen!

8 responses to “FOTD: Red lips”

  1. jessy says :

    ik vind rode lippen zelf wel erg mooi! maar niet bij mij :$

  2. Myrthe says :

    Superleuk, rode lippen! Dat staat je ook erg goed.

  3. Beauty Koning says :

    Mooie look, de lipstick staat je erg goed! :)

  4. Kimberley says :

    Netjes! Staat je erg goed zeg! Leuke blog heb je trouwens :)

  5. glasmetwater says :

    Echt heel leuk:)

Geef een reactie

