10 redenen waarom ik winter wil

10 redenen waarom ik nou zo graag winter wil. En wel NU!



1. Mijn verjaardag! Op 9 januari blaas ik 19 kaarsjes uit, ohyeah! :-) Time flies, en als ik 19 word vier ik het lekker met m’n vriendinnetjes! Zin in. :-)

2. Wat eerder is, is natuurlijk kerstmis. Ik denk dat kerstmis het meest sfeervolle feest van het jaar is. Kerstboom in huis, versieren met mooie kerstballen en het huis ook versieren. Het samenzijn. De irritante liedjes. Oh, I love christmas.

3. Oud en nieuw. Eindelijk een nieuw jaar, jeej :-) Oud en nieuw vind ik altijd zo gezellig, hele avond opblijven en vervolgens met je vrienden naar de stad.

4. Sneeeeuw! Sneeuw hier, sneeuw daar, sneeuw overal! Buiten gek doen en vervolgens binnen warme chocolademelk drinken. Ik ben echt een romanticus.

5. 3FM serious request. Dit maal staat 3FM in Leiden en haalt daar geld op door in het glazen huis te zitten, een hele week, zonder eten. Respect. Dit jaar haalt mijn filiaal van AH weer geld op doormiddel van potjes bij de kassa. Goed initiatief! Ik vind de sfeer bij 3FM altijd top.

6. De vakanties komen er weer aan! Kerstvakantie natuurlijk, voorjaarsvakantie, heerlijk!

7. In de winter komen altijd leuke films uit. Vroeger kwam rond kerst altijd harry potter uit. Da’s nu helaas ten einde, maar er zijn genoeg andere leuke films! En de series die tijdelijk een pauze hadden beginnen ook weer. Jeeeej.

8. Het wordt steeds eerder weer licht na 21 december. Heerlijk! Alhoewel het ook wel gezellig is als het buiten donker is.

9. Je kan lekker veel kaarsjes branden omdat het zo donker en koud is!

10. En natuurlijk: Het is dan alweer bijna lente, ofterwijl bijna tijd voor de warmte! Kou doet je verlangen naar warmte.

Geef een reactie

